czwartek, 8 listopada 2012

Czapki,szaliki i rękawiczki?

Hej♥

Cieszę się że już jest czwartek
Jeszcze tylko piątek który w połowie uznaje za weekend i wolne !!!
Na pewno  bd fajnie :)
Szkoda tylko że w przyszłym tygodniu czekają mnie 3 testy pod rząd :(
No przejdę już do tematu posta
Zacznę od czapek

Jest wiele rodzajów, wzorów i kolorów
Niektórym pasują czy odpowiadają bardziej te innym te
Sama nie mam ulubionego
Kilka fot:


                                           źródło google grafika - czapki

Szaliki

Cóż by tu dużo są dwa rodzaje szaliki i kominy
Dla mnie najważniejsze żeby mnie nie drapały (nie nawidzę tego)
Nie lubię ich nosić

                                                 źródło google grafika - szaliki

Rękawiczki

Najważniejsze żeby były ciepłe i miękkie w dotyku

                                           źródło google grafika - rękawiczki

Pytanie na dziś:

Ulubiony ciuch?

Milka     
   

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hej tu koleżanka Kasi waszej kotomaniaczki ona mi powiedziała, że lubi tylko Asie.

marta_679 pisze...

Jeśli to naprawdę byłaby prawda to byś się ujawniła. Pogadamy jak to zrobisz

Anonimowy pisze...

Jestem Natalka i Kasia na serio lubi tylko Asię.


marta_679 pisze...

Natalka Kostrzewa?

Kiedy by Kasia miała tak powiedzieć?

Milka

Daria pisze...

Widzisz Marta :) ja mówię prawdę to nie ja :) Ciekawe skąd wie jak mówimy na Kasie? co nie ? i skąd zna adresy naszych blogów? chociaż możliwe , że znam odpowiedź na tę pytanie :) ty chyba też :)

marta_679 pisze...

Ja ci uwierzyłam od razu jak mi odpowiedziałaś nie martw się:)
Wie pewnie z naszych blogów bo ja i asia tak kasie nazywamy w postach:)
Kasia mogła jej pokazać?
I nie wiem czy masz na myśli to co ja:)
Z niecierpliwością czekam na odp. anonimka o on nicc

MILKA

Daria pisze...

No, może nie chce się przyznać ??

kkk pisze...

Świetny blog.
Fajny, ciekawy post.
Podoba mi się.;)

Zapraszam do mnie:
flushebrry.blogspot.com

Zaobserwuj i skomentuj - odwdzięczę się ;)