poniedziałek, 5 listopada 2012

:(

Hej


Przepraszam za tak długa przerwę w pisaniu ale ostatnią jakoś nie mam pomysłów czasu i ochoty
Jak wam minął długi weekend?
Wyjeżdżaliście gdzieś?
Ja w czwartek byłam na miejscu w moim mieście.
W piątek pojechałam do cioci (tak naprawdę jest to siostra mojej babci ale ja mówię do niej ciocia)
Mieszka w Lubinie więc najpierw poszłam na groby a potem na zakupy
Kupiłam sobie biały sweterek w czarne kropki którego chciałam dodać fotkę ale nie ma jej w necie :( i taką tunikę co ma trzy kolory :

                                                   c-and-a.com/pl

Podoba wam się ten typ bluzek?
Jak widać u góry jest trochę marszczona
Mnie to pasuje
Kupilibyście sobie taką?
A i mam takie pytanko ma ktoś z was tablet?
Jeśli tak proszę o komentarz ( Asia i Ola nie liczycie się :( )

Milka




5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja mam tablet i mi się tak średnio podobają te tuniki

Anonimowy pisze...

Fajnie ;****** To jam mam może pomysły na notki. Nw czy są jakieś takie w miarę, ale to Ty zadecydujesz. Może o :
-czapkach zimowych
-akcesoriach zimowych


Tyle mam .
Olaa ♥

Anonimowy pisze...

Anonimku kim jesteś?
Ola dzięki skorzystam


Milka

Unknown pisze...

Mi się podobją tuniki;)

Red rose♥

Anonimowy pisze...

Ja lubię tuniki :) Ta dziewczyna jest całkiem do ciebie podobna :)

Koala<3