wtorek, 30 października 2012

Haloween

Hej♥


Jak tam u was ze śniegiem jest jeszcze?
U mnie jakieś tam resztki jeszcze są
W tym tygodniu przez te 3 dni codziennie mam jakiś język
Raz angielski który mam już za sobą i dwa niemieckie! Masakra
I to jeszcze jutro jeden
Jutro kiedy jest haloween
Miałam napisać tego posta jutro, ale  że nie będę miała czasu to piszę dzisiaj
Jakie mam plany?
No niestety muszę iść do szkoły:(
Potem pojadę gdzieś na szybki obiad i pędzę na niemiecki
Zaraz po nim na szybko wstąpię do sklepu kupię coś na te haloween i jadę do Asi:)
Planujemy jak się ściemni wyjść po cukierki.
Pootem je jakoś podzielić  bo będzie nas 6 i oglądamy NAZNACZONY
Napewno bd pizza,popcorn,cola i chipsy
A wy jak spędzacie haloween?


                                       źródło google  grafika-haloween

Milka

2 komentarze:

Unknown pisze...

oczywiście z tb;)

Red rose♥

Anonimowy pisze...

Ja hallowen spedzilam samotnie w domu -,-