wtorek, 31 lipca 2012

KoLoRoWe spodnie!

Hejka!
Co tam u was?
Jak mówi tytuł dziś o kolorowych spodniach.
Zapewne każda z was ma w szafie co najmniej jedną parę.
Najpopularniejsze odcienie to : każda zieleń(mięta, soczysta itp.), czerwień, niebieski, fiolet, żółć.
Ogólnie królują neony i pastele.
Spodnie nadają się do każdej prawie stylizacji np. trampki,spodnie,bluzka z nadrukiem i bejsbolówka.
Foty:


                                                            źródło google grafike- kolorowe rurki

                                                    Ten typ to zdecydowanie moje ulubione ;-)
                                                  A wy co sądzicie? Piszcie!

Marta♥♥♥

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mi naj podobają się kolorowe rurki. A nie lubię takich spodni sięgających tylko do kostek... . Fu!
Mniejsza z tym, chcę zwrócić Ci uwagę na błąd ortograficzny jaki popełniłaś [cytat:]

"Zapewne każda z was ma w szafie CONAJMNIEJ jedną parę"

Zaznaczone słowo pisze się osobno: co najmniej.

Jeśli nie jesteś pewna to sprawdź w słowniku.

Pozdrawiam i służę pomocą Alex ♥ // Ola ♥

marta_679 pisze...

NO ja też mówiłam o kolorowych rurkach.

Co do błędu to byłam pewna, że napisałam osobno. Nie wie co się stało zaraz sprawdzę jeszcze raz. Thx za koment(1)

Marta♥♥♥

Anonimowy pisze...

Spoko, tak nieraz jest. Tylko przypomniałam :)

A co do rurek. Owszem, ale nie każde spodnie z tych zdjęć to (jak dla mnie) rurki np.: 2 zdjęcie od góry.

Alex ♥

marta_679 pisze...

Niestety :(


Tak wiem że nie wszystkie to rurki ale wszystkie są kolorowe, a to był temat posta xD


Marta♥♥♥

Anonimowy pisze...

Może to rurki dla grubasków? xDee
Magdalena Kociuba (nie chce mi się logować)

Anonimowy pisze...

Możliwe w sumie czemu nie?

Spoko mi też się nie chce :-)

Marta♥♥♥