środa, 1 sierpnia 2012

Conversy♥

Hejka!
Jak tam ?
Zapewne każdy kto przeczytał tytuł posta wie o czym on będzie.
Oczywiście ze o najpopularniejszych trampkach wśród nastolatków i nie tylko, czyli CONVERSACH.
Producent proponuje nam najróżniejsze wzory i kolory, długie i krótkie buty.
Moim marzeniem są te z motywem flagi Anglii lub tradycyjne jednokolorowe, ale żadnymi nie pogardzę.
Pokaże wam kilka fotek:

                                                                 źródło google grafika- converse 
                              Które wybieracie? Może nie ma tu waszego ulubieńca? Piszcie!




Marta♥♥♥

5 komentarzy:

Unknown pisze...

To ja Alex ♥
Możesz zareklamować w nn (nowej notce) Mojego nowego bloga / nowinki-o-sportowcach.blogspot.com

agus.ehee pisze...

Ja jak na razie nie mam żadnych trampek Converse ;) Mam jednak zamiar oszczędzić trochę kaski i sobie kupić. Niestety nie mam pojęcia, gdzie, bo w moim mieście nie ma odpowiedniego sklepu, a z internetu boję się, że nie będzie dobry rozmiar ;[

Mój nick na Stardoll to agus.ehee

marta_679 pisze...

Alex

Thx, może skorzystam :)

Agus.ehee

Nie myślałaś, żeby wybrać się do jakiejś galerii handlowej w większym mieście?

Marta♥♥♥

werciass . pisze...

Ja też na razie nie mam, ale już niedługo będę miała ♥ Mi najbardziej podobają się takie:http://i2.pinger.pl/pgr356/ec737d6c00016ee64ff89153/4.JPG

marta_679 pisze...

Ja między jednokolorowymi nie potrafię wybrać.


Marta♥♥♥