środa, 8 sierpnia 2012

Bejsbolówki!

Cześć!

 Nasza czytelniczka Alex poprosiła o post na temat bejsbolówek.
Zapewne nie raz spotkałyście się z tą nazwą na tym blogu np. post kolorowe spodnie.
Bejsbolówka to bardzo oryginalna kurteczka z innym kolorem rękawów od reszty i zazwyczaj z numerkiem lub literką.Znajdziecie je w różnych odcieniach . Ja swoją kupiłam w New Yorkerze. Jest wygodna i pasuje do stylizacji sportowej np. Trampki, Kolorowe spodnie, Koszulka z nadrukiem i Bejsbolówka (ewentualnie fajna biżu). Polecam!

                                                           źródło google grafika- bejsbolówki


Marta♥♥♥




3 komentarze:

Maggie pisze...

Podobają mi się, ale już ma kilka osób, wiec nie kupuję :< Ta... Przekorna jestem. Najbardziej podobają mi się czarne i czerwone, ale jeśli miałabym kupić, to czarną. Znajomy nosił taka niebieską.. No jemu nawet pasowała, ale za ładna nie była. Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

My to bejsbolowkowe-siostry xdd mamy we 2 takie same zielone bejsbolowki xdd Boskoo ♥♥

Anonimowy pisze...

Teraz moze o kracie np.koszule w krate itp.

Alex ♥