czwartek, 30 sierpnia 2012

Mała relacja z wakacji+ Ray Bany!

iHola!

No wracam do codziennego pisania dla was.
Szczerzę  trochę mi tego barkowało.
No ale , z racji , że na Majorce nie można się nudzić to miałam mało czasu na rozmyślanie.
Ogólnie nie chcę was zanudzać, więc określę to jednym słowem THE BEST.
Oczywiście, jeśli chcecie o coś zapytać zapraszam drogą mejlową lub w komentarzach( nie musicie się podpisywać jak coś). Chętnie trochę poopowiadam.
A z racji, że w Hiszpanii panowała moda na podrabiane Ray Bany to wam o nich co nieco wyskrobie.
Ogólnie  zakochałam się w nich, ale niestety były na mnie za duże.
Znajdziecie je w różnych wersjach kolorystycznych, z wzorkami i bez, a nawet z flagą Wlk. Brytanii.
Widziałam nawet kilka przeźroczystych wersji.
Myślę, że warto tym bardziej, że jakieś 5 euro to nie majątek.
A wy jak myślicie?

Foty Majorki i Ray Banów!

                                       Moja miejscówka- El Arenal lub po Hiszpańsku 'S Arenal

                                            Moja miejscowość jakieś 10 min. od lotniska w dół

                                                    źródło google grafika- Majorka i Ray Bany

                                              Niestety nie mogłam znaleźć okularków sory

Marta♥♥♥ 



Brak komentarzy: