niedziela, 19 sierpnia 2012

Nagłówek!

Siemq!

Jeśli zauważyliście uporałam się wreszcie z nagłówkiem za który dziękuje Czekoholiczce♥ i Frugastycznej.
Jeśli też chcecie nagłówek to zapraszam na bloga o grafice na którym piszą dziewczyny KLIK.
W pierwszym zdaniu mówiąc uporałam się miałam na myśli to , że nagłówek był za mały. Powodem tego było to, że został on wykonany na tablecie, a wstawiany na komputerze. Wystarczyło wstawić go z tableta i voila. Mam nadzieję, że wam się podoba.Piszcie w komentarzach i sory za krótki post.
Uciekam,
Marta♥♥♥

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ojojoj .! Czy wspominalam, ze na tablecie naglowki robilam nie tylko tobie. Rowniez z tableta obilam je innym dziewczynom , ktore nie mialy problemu z naglowkiem. Np. Houseanubis-info.blogspot.com Sprawdz.

Anonimowy pisze...

A skąd wiesz że dodawały je z komputera? Mogły je dodać z fona czy tableta.

marta♥♥♥

Anonimowy pisze...

Udowodnie ci to : zapytalam sie tej dziewczyny (zaraz wkleje) oto nasz krotki dialog :
Czekocholiczka ♥ 19 sierpnia 2012 16:34

Hej, tu Alex // Ola (zmienilam nick) z HoA-grafika.blogspot.com Ja robilam dla ciebie obecny naglowek, moge wiedziec czy dodalas go z komputera /laptopa czy moze z tableta , komorki . Prosze o odpowiedz, bo pewna czytelniczka/ kolezanka z realu, dodajac moj naglowek miala malutki rozmiar i obwinia o to , zle proporcje. A u mnie w szczgolach jest 900x600 Prosze o odpowiedz i pozdrawiam Czekocholiczka//Alex//Ola

Odpowiedz Usuń

Bella♥ 19 sierpnia 2012 18:24

Dodawałam go z laptopa i nie było żadnych problemów.A nagłówek bardzo mi się podoba! Pozdrawiam Bella♥

Jak nie wierzysz to podaje ci link :

http://houseanubis-info.blogspot.com/2012/08/ankietykonkurs.html?showComment=1345462494803#c3265541521734793281

Pozdrawiam Czekoholiczka ♥

Anonimowy pisze...

PS: Ty sie uporalas z naglowkiem ?!?! Ja ci go dodalam !!!!! Nie dopisuj sobie mojej zaslugi !!!!

Czekoholiczka ♥

Anonimowy pisze...

Co do 1 komentarza to jak do mnie przyjdziesz to ci pokaże jak wchodze na hoa grafika znajdę ten post i klikne pokaz info o obrazku to wymiary 320x 188 udowodnie.

CO do 2 jeśli chcesz mogę dopisać w poście tylko powiedz

Marta♥♥♥

Anonimowy pisze...

Ponieważ tam jest tam opublikowany - jak wszystkie . A inni nie mają z tym problemów. Nie wiem o co chodzi ale to jak widać nie moja wina.

Powinnaś się domyślić.

Czekoholiczka ♥