sobota, 18 sierpnia 2012

Spodnie w paski!

Hejka!

Wczoraj prawie cały dzień spędziłam poza domem.
Najpierw u Red rose♥ potem na zakupy do babci i znów na zakupy. 
Ostatecznie mam już wszystko co mi potrzebne do szkoły
Dziś zapowiada się nudny dzień. Pewnie będę się przygotowywać do wyjazdu.
Od dziś śledzę prognozy pogody, bo w dzień mojego wyjazdu zapowiadają burzę.
Czy leciał ktoś samolotem podczas burzy? Czy to jest aż tak straszne jak sobie myślę?
Dosyć już o mnie. Wczoraj czytając bravo girl znalazłam rubrykę w której polecali blog Korneli.
Osobiście czytam ten blog od dawna i szczerze jak i redakcja bravo girl wam go polecam .LINK
W gazecie znalazłam też, że ostatnią spodnie w paski są IN. Stąd dzisiejszy post.
Nigdy nie miałam styczności z tym modelem, więc mogę tylko się domyślać i wyobrażać sobie, że pasuje do nich jednokolorowy t-shirt.

                                                           źródło google grafika-spodnie w paski


Marta♥♥♥

PS. Nie wiem czy zauważyliście ale w postach przekreślam słowo szkoła  . Robię to, bo nie chce o niej przypominać. Mam nadzieję że wam to nie przeszkadza. Bajoo.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

I co ? Nagłówek, który dodałam przy tobie z mojego tableta jest w good rozmiarach . Więc to nie moja wina , bo u osób, dla których robiłam nagłówki , sami je dodawali i były dobre rozmiary. Wy (ty i Asia) dodajecie z adresu URL ? Jak tak to się nie dziwie. U mnie w szczegółach są wymiary 900x600. Więc wy coś źle robicie ,lub macie jakieś nie tego kompy.
Czekocholiczka ♥

Anonimowy pisze...

Owszem jest good . Problemem jest to że TABLET MA INNĄ ROZDZIELCZOŚĆ NIŻ KOMP. Więc jak zrobiłaś na rozmiar 900 na 600 to w mnie wyszedł np. 300 na 100. Ja dodawałam tak i tak i ciągle był mały. To nie była niczyja wina.

Marta♥♥♥