wtorek, 14 sierpnia 2012

Dżinsowe koszule!

Cześć!

Nocowanie się udało :-)
Zasnęłyśmy około 03:00.
Polecam wam nocowanie z koleżankami to świetna zabawa.
A i przepraszam was, ale kompletnie zapomniałyśmy o fotach.
Ach ta moja skleroza.
W piątek będąc w reserved zauważyłam, że jest tam aż nadmiar dżinsowych koszul.
Stąd pomysł na dzisiejszy post.
Koszule z dżinsu są ostatnią bardzo modne.
Według mnie ładnie wyglądają jeśli założymy pod nie kolorowy top i zawiążemy na koszuli supełek.
Ja nie posiadam żadnej i raczej nie mam zamiaru jej kupować. bo sądzę , że źle bym w nich wyglądała.


                                                       źródło google grafika- koszule jeansowe

Marta♥♥♥

1 komentarz:

Gabi pisze...

Mnie bardzo się podobają, chętnie bym sobie taką kupiła, ale są bardzo bardzo drogie!!! :(