środa, 17 października 2012

Facebook

Hej♥

Jestem już prawie zdrowa i od wczoraj chodzę do sql.
Nie obywa się bez śmiechów dzisiaj na przykład pewiem chłopak rozpłakał się bo ktoś go oblał kilkoma kropelkami wody. Bez sensu no nie?
Jutro zamiast na 10 muszę iść na 8 i idziemy do kina na Bitwę pod Wiedniem
Masakra
W temacie posta facebook
Portal przez wszystkich znany i lubiany
Uwierzcie mi może jednak przyciągnąć wiele kłopotów.
A to ktoś włamie ci się na konto i coś napisze ( ostatnio przytrafiło się to Freak) a to cie obrażą.
Mi się to na szczęście jeszcze nie zdażyło i mam nadzieje że się nie zdaży.
A jaka jest wasza opinia na temat facebooka?

                                                       źródło google grafika- facebook

Milka



4 komentarze:

Unknown pisze...

Fb jest spoko sama wiesz...


Red rose♥

Anonimowy pisze...

Ja jak wieesz b.lubie feeejsa *___* I tak, również jej współczuje. Jednak mała jest prawdopodobność włamanie, chyba, że przez przypadek ktoś zobaczy tw hasło, taaaak, to kiepsko.... Ale tak poza tym to tżeba być meeeeega świnią, żeby komuś umyślnie włamać się na konto ...

Anonimowy pisze...

Hejejej !!!!!! Zeby nie bylo watp.iwosci : to mialo byc 'rz ' a nie 'z' !!!! To tylko przez przypadek sie

werciass . pisze...

Między nami wszystko jest w jak najlepszym porządku.<3 Mamy wszystko wyjaśnione, więc nie ma się co gorączkować ;)