czwartek, 11 października 2012

Jeansy

Hej♥

Jak leci?
U mnie nie jest dzisiaj za fajnie.
Miałam kartkówkę z przyrody i nie bardzo mi poszło bo się nie wyspałam.
Ale nie będę was dzisiaj zanudzać.
Pewnie czytając tytuł posta pomyślicie sobie WTF?
Możecie sobie myśleć co chcecie ale to nie będzie tylko kilka zdjęć i 3 linijki tekstu
No to zaczynamy:

Jeansy są szyte z dżinsu czyli odmiany bawełnianego materiału. Mamy kilka rodzajów i na tym chce się dzisiaj skupić:


KLASYCZNE JEANSY

no cóż by tu nie zwężane nie rozszerzane powinny mieć 100% bawełny
PRZECIERANE

mają albo kilka odcieni albo dziury zszyte nitką lecz nie ,,dokładnie" więc prześwitują. Można powiedzieć po prostu podarte

CHINOSY

z podwiniętą nogawką, w  stylu bardziej luzackim

                            niestety nie było lepszego zdjęcia zwracajcie uwagi na górę tylko na nogawki

RURKI

My faworyt absolutnie. Cóż wąskie pasują chyba do wszystkiego


                                
DZWONY

W udach wąskie na dole rozszerzane polecam do wąskiej góry(moja rada)

BIODRÓWKI I Z PODWYŻSZONYM STANEM

 cóż jak kto woli wyższe(haremnki) czy niższe(zazwyczaj są to rurki)


HAREMKI

w pasie wąski dalej szeroki w kostce zwężane
                                           źródło google garfika-jeansy

Mam nadzieje że o niczym nie zapomniałam.
Podobał wam się dłuższy post?

Milka

Brak komentarzy: