niedziela, 21 października 2012

Raz, dwa, trzy, cztery czyli jak w wojsku

Hej♥

Przepraszam że wczoraj nie było posta ale byłam strasznie zabiegana.
Rano pojechałam  z mamą na małe zakupy na wycieczkę.
Potem zadzwoniła do mnie Ola i poszłyśmy do sklepu.
Wróciłam do domu, zjadłam obiad i pojechałam z mamą do babci.
Około 20 przyjechałam oglądnełam Alexa i Bitwę na Głosy coś tam się jeszcze pokręciłam(dosyć długo) i poszłam spać.
Dzisiaj czkeka mnie pewnie pakowanie bo już jutro wycieczka ( w pon i wtorek nie bd posta) .
Niestety muszę jeszcze napisać charakterystykę porównawczą siebie i Red rose♥.
Pani od polskiego stwierdziła że ma być na poniedziałek żeby miała co robić w autokarze pff....
Niby się cieszę na tą wycieczkę ale jest kilka minusów
- pokój bd 12 osobowy to oznacza że wszystkie dziewczyny z klasy razem (help ja nie chcę)
- gdzie łazienka? na ile osób?
- jedziemy z panią od polaka zamiast z naszą wychowawczynią bo jest chora

Dobra przejdę do mody.
Będąc na zakupach ale i nawet przechodząc przez centrum miasta można zobaczyć co jest teraz modne.
Kolory khaki, zgniła zieleń itp. czyli te które kojarzą mi się z wojskiem są na topie
Lubicie?


                            źródło google grafika - khaki/ubrania wojskowe

Milka


1 komentarz:

werciass . pisze...

Fajny post ;) Ja też nie za dobrze widzę mieć pokój z Żanetą czy Wiktorią, no ale jakoś będzie.xD co do ubrań to średnio mi síę podobają.