niedziela, 7 października 2012

Shopping

Hej♥

Na śmierć zapomniałam napisać wam w czwartek że wyjeżdżam na weekend.
Skleroza nie daje  spokoju hehe ;)
No więc w piątek po szkole pojechałam z mamą do Wrocławia.
Mam tam ciocie więc jak już jadę to od piątku do niedzieli.
Tak i było teraz.
W piątek nie robiłam tam nic.
W sobotę wybrałam się na małe zakupy którymi się wam pochwale.
Zara:
Koszulka z nadrukiem Usa i jeansy
H&M:
Bluza z polarem,bezrękawnik i piżama
Cubus:
Sweterek
Reserved:
Buty na jesień
Mam jeszcze wisiorek  z misiem który ma na brzuchu flagę Wlk. Brytani, ze sklepu clarie's lub darie's czy jakoś tak.

Wiem troche mało ale nie było nic ciekawego.
Postaram się dodać jak najbardziej podobne foty:

                                                                zara.pl
Z h&m nie znalazłam nic sorka :(

                                                  cubus.com/pl

                                              reserved.com


Wisiorka nie dodam bo nie znam sklepu.

Podoba wam się ?

Może chcecie jakiś szczegółów? Piszcie

Milka 
 


Brak komentarzy: