poniedziałek, 15 października 2012

ill :( presents:) i stratos:-)

Hej

1)
Jak tam nie chciało się wstawać do sql w poniedziałek co?
Mnie to omineło
Wczoraj miałam lekką temperaturę i wykręciłam się od sql
Ale jutro bd chyba musiała iść bo mam taki dość ważny konkurs
No cóż rozchorowałam się pod koniec świętowania
Co do birthday to pochwale się co dostałam

2)
od rodziców ciuchy z tego posta o zakupach
od Red rose , kotomaniaczki i koali wisiorek z croppa i bluzkę białą z szarym koniem i naszywkami z reserved
od rodziny kasę masę słodyczy koszule jeansową z Bershki i koszulkę z nadrukiem usa z New Yorkera wisiorek i jeszcze kilka drobiazgów :)


3)

TVN 24 godzina od 17:29 do 20:30 czy jakoś tak misja stratos
Pewnie każdy słyszał
Felix Baumgartner pobił 2 rekordy świata
1- najwyższy lot balonem
2-najwyższy skok
Jestem pełna podziwu i gratuluję
Tu macie linka do obejrzenia Skok

Uff znalazłam że tez odrazu nie wpadłam żeby wejść na jakiś portal informacyjny?!?

Milka

Brak komentarzy: