piątek, 26 października 2012

Odpowiedzi

Hej♥

No do rzeczy dzięki za pytania już odpowiadam


1.Twój ulubiony kolor?

Nie mam ulubionego koloru. Jak mam wybierać wole bardziej kolory kolorowe żywe niż szary itp.

2. Masz zwierzę?

Tak mam psa i rybkę.

3. Czy masz ulubionego bloga?

Mam ale nie jednego tylko kilka.

4. Twoje zainteresowanie/zajęcia dodatkowe/marzenia/przyjaciółki?

Interesuje się modą i zwierzętami(psy szczególnie).
Zajęcia dodatkowe- chodzę na angielski i niemiecki
Marzenia- mam kilka ale nie powiem
Przyjaciółki- Asia,Kasia,Daria,Ola

5.Ulubione zwierzę?

Napisałaś oprócz psów. Dalczego?
Moimi ulubionymi zwierzętami są psy. Poza tym lubię kotki, króliki itp. Podobają mi się konie.

6.Ulubiony przedmiot szkolny>?

Informatyka ale jak nie robimy jakiś badziewi heh a tak poza tym to nie narzekam na wf ale nie nawidze się przebierać to strasznie męczące xd

7.Znienawidzony przedmiot szkolny?

Matematyka

8.Czy lubisz sport?Jeśli tak to jaki?

Zależy jaki. Lubię pływać, jeździć na nartach i grać w tenisa. Poza tym czasami lubię porzucać do kosza.

9.Co sądzisz o blogu trendy22.blogspot.com

Przepraszam ale nie chce się wypowiadać na ten temat.

10.Jak długo będziesz prowadziła bloga?

Nie wiem. Skończę kiedy mi się znudzi albo gdy wyczerpie wszystkie pomysły.

Teraz można powiedzieć pytanie dodatkowe od madzi:

Czy byliście może z jakąś szkołą i gdzie?

Wiesz nie wiem w pierwszy dzień byliśmy sami w drugi dojechały jakieś maluchy. Jeśli chodzi o gdzie to chodzi ci o ośrodek? Jak tak to się nazywał Salamadra.

To by było tyle dzięki za pytania.

Milka



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

O_o ♥ Dzięki ♥♥♥ I już tłumaczę dlaczego 'oprócz psów' . Domyślałam się (jak widać słusznie), że b. je lubisz i napiszesz. Chciałam się dowiedzieć czy może jeszcze jakieś lubisz.

Magdalena Kociuba pisze...

Hah.! Salamandra! W Myśliborzu, c nie? Byłam tam w 2 klasie. Miałam pokoik na 1 piętrze, tuż przy schodach i spałam na tapczanie przy 2 oknie ;) Tam było jakieś laboratorium i jakaś sala z wypchanymi zwierzakami.

Unknown pisze...

Ja to wiedziałam a jednak czytałam no coż fajny post mogę spapugować?

Red rose♥

marta_679 pisze...

Freak♥:

Tak w myśliborzu. Wydaje mi się że miałaś pokój w którym spała weronika itp.
Ja miałam z takimi drzwiami przeciwpożarowymi co były ciężkie xd'e

Red rose♥:

Post nie był przeciez tylko dla ciebie.Co spapugować?