środa, 24 października 2012

Pytania

Hej♥

No jestem już po wycieczce.
Wróciłam zmęczona nawet nawet zadowolona ale troche znudzona
No więc tak jak przyjechaliśmy to mieliśmy zajęcia z czerpania papieru i każdy miał okazje wyczerpać sb swój.
Potem w labolatoriach ale nie opisuje bo były nudne.
Wiadomo obiad itp.
No i wreszcie do pokoi.
Niestety był 12-osobowy ale był 1 plus czyli łóżka piętrowe.
Oczywiście góra rządzi xd
Spać poszłyśmy wcześnie około 23 ale wstałyśmy prawie wszystkie o 5.42. Makabra
No nie zanudzam dalej.
Mam do was prośbę zadajcie mi pytanie i w następnym poście postaram się na wszystkie odpowiedzieć ok?


Milka


4 komentarze:

Anonimowy pisze...

No to dajemy xD :
Twój ulu. kolor ? Masz zwierzę ? Jak tak, to jakie ? Czy masz ulu. blog ? Twoje zainteresowania. Zajęcia dodatkowe. Marzenia. Przyjaciółki. Ulu. zwierzę (poza psami :) ). Ulu. przedmiot szkolny Oprócz przerw xD). Znienawidzony przedmiot. Czy lubisz sport ? Jak tak to jaki ? Jaki lubisz, jak masz wybierać ?
Chyba starczy + to, że inni zadadzą :) Na niektóre znam odpowiedź, jak na czy masz zwierzę ? xD Ale może inni nie wiedzą ? W każdym razie proszę pytania.

Unknown pisze...

ok ja do cb nie mam pytań.;)


Red rose♥

Daria pisze...

Co sądzisz o blogu trendy22.blogspot.com ??? xD Jak długo będziesz prowadziła bloga???

Koala<3

Magdalena Kociuba pisze...

Byliście może z jakąś z szkoła + gdzie? Bo w tym samym czasie ludki z mojej starej klasy byli wtedy w Myśliborzu.