piątek, 14 września 2012

40-stka i powrót kraty :-)

Siemka!

Jak tam piątek?
Ja muszę siedzieć w sql do 14.30.
Ach dobrze, że chociaż na 10.
Po szkole byłam z Red rose♥ na zakupach.
Byłyśmy po prezent dla Kasi.
12.09 obchodziła urodzinki, a jutro małą imprezkę.
Więc przy okazji STO LAT Kasiu.
Jesteście ciekawi co kupiłyśmy?
Płytę, biżuterię i słodycze.
Przy okazji kupiłam sobie mój wymarzony ogryzek z croppa.
Przekonałam się i wydałam te 24.99.
Ale nie będę wam przynudzać cenami.
Podczas naszego rajdu po sklepach odkryłam, że krata powraca.
Natknęłam się na wiele koszul bluz czy bluzek.
Wiem, że już kiedyś był o tym post no ale mogłyście pomyśleć, że krata wyszła z mody.
Już nie musicie się martwić, właśnie powróciła.
Polecam.
A i zapomniałabym dziś okrągły 40 post więc jeszcze raz dziękuje.
Foty

                                                       źródło google grafika- ubrania w kratę


Jutro post o ubraniach w geometrie? Chcecie?

Milka 

1 komentarz:

Unknown pisze...

TAK

Red rose♥