niedziela, 9 września 2012

Sporty girl!

Elo :-)

Jak wam minął dzień?
U mnie było bardzo słonecznie i dość ciepło jak na wrzesień.
Z racji tego wybrałam się z rodzicami na Śnieżkę ( 1602 m.n.p.m.)
Nie jest to dla mnie jakoś super ekscytujące bo mieszkam w górach i jestem przyzwyczajona, ale mimo to mi się podobało.
Z racji tego trochę o ubraniu sportowym.
Przede wszystkim stawiajcie na wygodę.
To czy wszystko do siebie pasuje postawcie na drugim miejscu.
W lato polecam krótkie spodenki i krótki rękaw.
W jesień lub wiosnę zależnie od pogody 3/4 legginsy lub długie legginsy i krótki rękaw.
Do każdego stroju obowiązkowo skarpety, wygodne buty i bluza.
Nie zapomnijcie też o kremie z filtrem.
Byliście kiedyś na Śnieżce?
Polecacie?Ja owszem.


                                                 źródło google grafika - śnieżka/ polar/ bluzka/ legginsy/ adidasy

Nie patrzyłam żeby pasowało jak coś

Bajooo

Milka

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

sporty tak? Snieżka tak?
aha