sobota, 8 września 2012

Zimno za oknem i swetry w ruch!

Hej :)

Co słychać?
U mnie straszne nudy i obawiam się, że tak będzie cały dzień.
Wszystko przez to, że za oknem 17stopni i deszcz.
Z tego powodu mam na sobie sweterek.
Więc o tym dzisiaj.
Swetry znajdziecie w różnych kolorach, wzorach i z różnych materiałów.
Wszyscy mówią, że najbardziej grzeje ten wełniany.
Osobiście nie posiadam więc nie wiem.
Co do wzorów to znajdziecie geometryczne ,norweskie czy ażurowe.
Do wyboru te rozpinane i te przez głowę.
Lubicie nosić swetry? Ja tak jest mi wtedy cieplutko i milutko.
Polecam wam!

                                                                       wełniany
                                                                   geometryczny
                                                                      norweskie
                                                                         ażurowy
                                                                  rozpinane
                                                            źródło google grafika- swetry

Liczę na wasze komentarze

Milka 





6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Swetry już no nie:(
Szkoda, że mi przypomniałaś:(

Anonimowy pisze...

Ja też je lubię, najbardziej wełniane i norweskie ♥♥ Wieem, głupia pogoda, ale poprawię ci być może humor : od jutra ma być cieeplej ♥ :) Pociesz się - ja mam jeszcze gorzej... xF leże pod kołdrą, jestem chora, piekielnie boli mnie gardło, uciążliwy katar, na szczęście nie mam gorączki (jeszcze), łamie mnie w kościach (jeszcze gorzej niż mocne zakwasy) . Cóż... . Trudno. Ale nie martw się, jutro na pewno nie będziesz się nudziła - łaadna pogoda :)(tak przynajmniej w prognozie..)
Dobra nie będę ci się żalić Nie ma sensu to i tak nic nie poprawi.
Geenial post z resztą jak wszystkie :) Zastanawiam się czy nie zacząć blogować o modzie .? Poradzisz .?

Poozdrawiam, trzymaj się cieepło w ten chłodny dzień :<

Olaa ♥

marta_679 pisze...

Ja jak juz pisałam lovvvciam jest mi wtedy milutko i cieplutko:) Ta wiem w następny poście będzie tego dowód.
UUuu współczuje ci :(
Dzięki wielkie i zachęcam to naprawde fajne i wciągajace lub po prostu pisz o wszystkim coś jak ja.

Na wzajem,

Milka

Anonimowy pisze...

Dzieki, i zalozylam juz bloga. Zareklamujesz mnie w next notce .?

Anonimowy pisze...

Podaj linka

Anonimowy pisze...

graphics-is-my-life.blogspot.com