sobota, 1 września 2012

Nudnaa sobota i asymetria?!?

Cześć!



Jak tam?
U mnie pogoda nie dopisuje, więc zapowiada się jeszcze nudniejszy dzień niż myślałam.
Przed południem pewnie posiedzę w domu, a potem muszę jechać na imieniny do dziadka.
Nie wiem jak wy, ale ja nie lubię takich wydarzeń.
Muszę siedzieć w towarzystwie dorosłych, odpowiadać na bezsensowne pytania i jeść. HORROR!
No, ale póki co odkryłam jak dodawać posty z ustaloną datą i godziną.
Mam nadzieję, że mi się to przyda szczególnie w roku szkolnym.
A właśnie co do tego: Otóż jak chyba każdy w czasie szkolnym nie będę miała tyle czasu na pisanie postów.
Postaram się to robić codziennie, jak dotychczas, ale jeśli mi się nie uda to ustawie dodawanie automatyczne, lecz z tym bywa różnie, więc z góry sory.
Jutro chyba pójdę do kina na step up 4 był ktoś? Opłaca się?
No dość już tej gadaniny.
Ostatnią zauważyłam, że asymetria staje się modna.
Osobiście nie wiem co o niej myśleć?
Czasem mi się podoba czasem nie.
W spódnicach nie bardzo, w bluzkach zależy.
A wy co myślicie?



                                                         źródło google grafika- asymetria moda


Wciąż Marta♥♥♥

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Aaaaaaaaaaaaaaaaa .!!!!!!! Step up 4 revolution !!!! Idę z tobą !!!!.... I nie ma że nie !!!! Opłaaaca sięę .! Co to za pytanie .!? xDD Takiej okazji się nie przepuszcza .!!!


Tu Love 'Site Models' .♥. (Ola)