sobota, 29 września 2012

Głupia ja i zawody

Hej

Przepraszam że tak długo nie pisałam ale chciałam tak jak obiecałam w next notce ogłosić wyniki.
Zaglądałam na bloga codziennie a tu ciągle ,,brak komentarzy".
Czekałam czekałam a tu ciągle nic.
Postanowiłam więc dodać posta a tu 10 komentarzy oczekujących na modernizację.
Głupia zapomniałam że dodałam modernizację.
Przepraszam i się streszczam co do loterii.
Niestety nie moge podać wam wyników bo prawie każdy pisał  konta.
Proszę aby pod tym postem napisać numerek z anonima(nie ten co poprzednią)
Loteria odbędzie się jeszcze raz.
(ilość wygranych zależy od ilości zgłoszeń)
Przez moje zapominalstwo teraz muszę wam zdać małe relację z całego tygodnia
Miałam w tym tygodniu kilka testów.
Poza tym wczoraj byłam na zawodach sportowych.
Biegłam w sztafecie na 800m.
Zajełyśmy jako dziewczyny 5 miejsce a chłopacy zajeli 1.
Pojadą na wojewódzkie zawody.
Po zawodach byłam na zakupach z Red rose♥
Musiałyśmy kupić prezent dla Darii bo ma dziś urodziny.
Kupiłyśmy jej bejsbolówkę i czekoladę.
Wogule to uznam wrzesień za miesiąc urodzin.
Sory za długi post ale było dużo do napisania.
NO to czekam na komentarze co do loterii.

Papa

Milka

3 komentarze:

Unknown pisze...

No zawody super. Nr 17 szczęśliwy.;)

Red rose♥

Anonimowy pisze...

Notki moim zdaniem są lepsze jak dłuższe więc co do mnie to nie musisz przepraszać :) Jak coś, bo nie wiem czy ja też mam pisać : 7 .! Masz zrobione polecenie ode mnie na graphics-is-my-life.blogspot.com


Olaa ♥♥

Unknown pisze...

nr 10


Karolina ♥♥

nazwa bloga : www.trendy22.blogspot.com