piątek, 21 września 2012

Jazzik? Who is he?

Cześć

Jak tam piątek?
Wszystko ok?
Macie jakieć plany na weekend?
Bardzo przepraszam , że wczoraj nie dodałam posta, ale miałam lekcje do 14.30 dodatkowy angielski i szczepienie+ musiałam jeszcze odrobić lekcje.
Dzisiaj napisze wam o kimś bardzo dla mnie waźnym.
Jest to mój pies, wabi się Jazz i ma  5 lat.
Jazzik jest owczarkiem niemieckim długowłosym i wygląda prawie jak Alex z Komisarza Alexa.
Pomimo swojego wieku jest jeszcze głupiutki.
Uwielbia jeść i chodzic  na spacerki.
Na podwórku można naliczyć z 20 jego piłeczek.
Ma ich tyle bo jest ,,piłkarzem"
Jeśli się bawi piłką to kopie ją nosem przez przypadek też i nogą  a potem jej szuka.
Wygląda to komicznie.
Bardzo lubię się z nim bawić i każdemu mówię że pies to mój najlepszy przyjaciel(wybacz Asiu).
A wy macie psy?
Jeśli nie to dlaczego?


                                                       źródło google grafika- owczarek niemiecki długowłosy

Foty nie są prawdziwe.
Niestety nie mogłam dodać właśnych cigle wyskakiwał  jakiś błą.
Przepraszam.

Baj

Milka

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Heej, geenial Jaaz jak zobaczyłam jego 1 fote to myślałam, że to on tylko w zimie :) I jeśli oczywiście mogę wiedzieć to dlaczego napisałaś : Wybacz Asiu .? Jeśli nie chcesz to oczywiście nie mów i jak chcesz to czarno-biały nagłówek jest tutaj:
http://graphics-is-my-life.blogspot.com/2012/09/czarno-bialy-naglowek-dla-ideas-for.html

Olaa *__*

Unknown pisze...

Ja mam pieska i tak samo jak Ola myslałam że te pierwsze zdjęcie to Jazz

Magdalena Kociuba pisze...

Ja podobnie, jak Ola i Karola z tym 1 zdj. Fajny ten Jazzk jest:) Oddasz mi go, co nie? xdd

Anonimowy pisze...

słodkie psiaki!
Proszę zobacz mój blog i zaobserwuj oddzwięcze się ♥ To dla mnie ważne artystyczneserce.blogspot.com

marta_679 pisze...

Ola:

Tak wiem bardzo podobny.
Napisałam tak bo Asia jest moją przyjaciółką a tu pisze że moim najlepszym przyjacielem jest jazz.
Widziałam dzięki.


Karolina:

Pisałaś na swoim blogu wiem że
masz psa i wiem że bardzo podobny

Magda:

Heh chyba się każdy pomyli
Bardzo śmieszny żarcik no nie*_*

Kózka:

Wiem wiem

Dodam się jak ty się tu dodasz

Dzięki za komentarze oby tak dalej

Milka