środa, 19 września 2012

Mała nowość

Siemka :)

Jak mija środa?
Mi bardzo dobrze miałam tylko 5 lekcji i żadnych zajęć dodatkowych.
Zaraz jadę do Red rose♥ bo musimy zrobić gazetkę o jesieni na przyrodę.
A co u was?Jakieś plany? Ile mieliście lekcji?
Dzisiaj wprowadzę na bloga małą nowość.
Możecie od dziś w zakładce reklamy zamówić reklamę.
Będzie to darmowe jeśli chodzi o kasę, ale jest jeden warunek: ja reklamuję ciebie ty reklamujesz mnie.
W związku z tym napisze dziś o blogach które czytam lub oglądam i które wam polecam (właściciele wiem że to będzie taka jakby reklama ale nie musicie się odwdzięczać).
Kolejność dowolna
No więc tak:

1.myworld-nelly.blogspot.com
2. hoa-grafika.blogspot.com
3. czasami zaglądam na fotki makelifeeasier.pl
4. blog mojej Asi trendy-colours.blogspot.com
5. be-yourself-everytime.blogspot.com
6. life-of-parrot.blogspot.com
7.bardzo polecam ona ma talent give-me-shadow-of-joy.blogspot.com
8.lucy-luucy.blogspot.com
9. clean-true.blogspot.com

Większość blogów jest osób które znam i z tego względu je czytam.
Znając mnie to jeszcze o czymś zapomniałam no ale cóź.
Znacie któryś z tych blogów?
Czytacie?
Podobał się post?


Milka

3 komentarze:

Magdalena Kociuba pisze...

Dziękuję za to, że umieściłaś tu moje blogi ♥♥♥ Co do life-of-parrot to chyba znów go zmieniam. Wiem nie nadaję się do blogowania, ale muszę jakoś to wszystko ogarnąć.

Unknown pisze...

Dzięki moja Milka;)Twój blog jest świetny;)

Red rose♥

Anonimowy pisze...

Delly

nie ma za co. Nie czemu chcesz usuwać? Jak to się nie nadajesz? Give-me.... jest moim jednym z ulubionych blogów.

Red rose♥

:) dzięki


Milka