czwartek, 6 września 2012

Chinosy like czy hate?

Siemka!

No i się zaczęło.
U mnie w szkole już stawiają oceny.
To dopiero 3 dzień, a już się zaczeło.
Ale nie będę się nad sobą użalać.
Przejdźmy do mody.
Do napisania tego posta zainspirował mnie dzisiejszy strój pewnej nauczycielki.
Nie wiem czy chinosy można uznać za najnowszy trend ale mnie się podobają.
A wy dajecie like czy hate?
Myślę, że fajnie wyglądają z jakąś luźną bluzką.

                                                                 źródło google grafika- chinosy
Milka

Ps. Dziś zmiana wyglądu bloga na bardziej profesjonalny, że tak to ujmę.
 

3 komentarze:

werciass . pisze...

Haha ja dzisiaj miałam takie spodnie i tez luzna bluzke.xdd lubie je.

Unknown pisze...

chodzi o panią architekt no nie?
mi się podobają nie wiedziałam że się tak nazywają.

Red rose♥

marta_679 pisze...

Specjalnie nie napisałam kto żeby nie podawac danych ale tak.
Serio nie wiedziałaś?


Milka