wtorek, 4 września 2012

Klasyczny strój szkolny+ mała zmiana!

Hej wszystkim to znowu ja :-)

Hmm nie miałam pomysłu na dzisiejszy post więc napisze o modzie ze szkolnego korytarza.
Oczywiście pochodzić ona będzie z mojej szkoly.
Najbardziej przeciętnym zestawem są kolorowe spodnie lub dżinsy koszulka i bluzka, sweterek czy bejsbolówka.
Dopatrzeć się można tez kilku spódnic czy tunik i legginsów, ale w mniejszości.
Co do obuwia to adidasy, baleriny w lecie sandały w zimie jako obuwie zmienne najczęściej trampki.
Na samym końcu dodam fotę, a teraz o małej zmianie. Od dziś oficjalnie zmieniam przezwisko na Milka.
Wiem, że może spotkać się to z różnymi opiniami, ale mnie się podoba i już. A jeśli jesteście tacy mądrzy to wymyślcie lepsze( nie tyczy się to do każdego).



Od dziś Milka

2 komentarze:

Unknown pisze...

mi się podoba milka fajny blog;)


Red rose♥

Anonimowy pisze...

Zapraszam na mojego bloga trendy-colors.blogspot.com;)