niedziela, 30 września 2012

Czy ja pisze niezrozumiale?!?

Cześć

Tak jak mówi tytuł post mam do was pytanie czy ja pisze NIEZROZUMIALE?
W poprzednim poście pisałam żeby dodać numerek  w komentarzu z ANONIMA to nie wszyscy musieli się podpisać i dodać z konta. Nie wiem może to wynikło z tego że mnie nie zrozumieliście ale po raz 3 muszę powtórzyć loterię. No więc pod tym wpisem proszę o komentarze wyglądające tak:

nr.3(przykład)


Komentarz ma być dodany z anonima.
Inaczej zgłoszenia nie będą przyjęte.


Co do niedzieli to jak każda musiałam zrobić lekcje i byłam na basenie.
Często na weekend jeżdżę z rodzicami na basen więc nie jest to dla mnie jakaś nowość.
Mimo to nigdy mi się to nie znudzi(chyba).
Jako iż mieszkam niedaleko Karpacza mam niedaleko Hotel Gołębiewski czy Sandra spa.
Czasami bywam tam ale częściej chyba w Pałacu Wojanów.
Spróbuje dodać foty orginalne ale nie wiem czy mi się uda

1) Gołębiewski      źródło google grafika hotel gołębiewski/hotel sandra spa/pałac wojanów
2) Sandra
3) Wojanów


Przy okazji chce podziękować Red rose♥ i Oli za polecenie mojego bloga
Polecam i wasze myśle że każdy zna adres.
Jeśli nie to pytać
Pamiętajcie komentarze dotyczące loteri z anonima
Mam kilka pytań co do posta czy umiecie pływać i czy jeździcie na basen?
Piszcie

Milka




4 komentarze:

Anonimowy pisze...

nr 14

Anonimowy pisze...

17 mam nadzieję, że wiesz kim jestem
i oczywiście umiem pływać i też często jeżdżę do Gołębiewskiego xd.
Dzięki za polecenie mojego bloga xd.

Anonimowy pisze...

Ja jak wiesz umien plywac :) Anonimie masz konto google ?

marta_679 pisze...

Ola o co chodzi z tym czy anonimie masz konto google? Wręcz trzeba było napisać z anonima więc o co biega?>