sobota, 22 września 2012

Finish line of summer and other things

Hej

Co tam porabiacie?
Macie plany na weekend?
Ktoś z was może wie jaki dziś mamy dzień?
Jest to 22.09.2012 roku a co za tym idzie koniec LATA.
Ja tam się z tego nie cieszę.
Trzeba się będzie rozstać z letnimi ubraniami, sandałami itp.
Jutro zaczyna się jesień piękna ale najgorsza pora roku.
Wiem że będzie bardzo kolorowo ale co z tego jak i tak za oknem ciągle deszcz?
Nie lubię jesieni jest taka bardzo przygnębiająca.
A wy co myślicie?
Wstawię wam troche fot lata i jesieni dla porównania ok?
Liczę na komentarze tak jak pod poprzednim postem .


                                    to moje skojarzenie do tegorocznego lata- Majorka El Arenal

                                                       źródło google grafika- lato/ jesień

Osobiście podobają mi się te zdjęcia a wam?
A i jeszcze jedno blog ma 959 wyświetleń.
Chciałabym aby z końcem lata było ich 1000 i więcej.
Pomożecie mi?
Liczę na was.

Milka
 


1 komentarz:

Unknown pisze...

Te zdjęcia z naszej pracy;)
Nie wiedziałam że Ci się podobają.
Aha no ba jak można lubić jesień kolory są spoko ale ten deszcz...
Ja osobiście wolę lato.
Red rose♥