poniedziałek, 17 września 2012

Łaty, łokcie i inne sprawy

Cześć!


Co tam w ten jakże okropny dzień tygodnia?
U mnie jest ok nie jest źle nie jest dobrze.
Miałam dziś 6 lekcji i dodatkowy niemiecki.
Chodzicie na jakiś języki obce dodatkowo?
Ja ang. i niem.
Napisze dziś o łokciach i łatach
Możecie pomyśleć WTF , ale napewno wiecie o co chodzi.
Kojarzycie może swetry z naszywką na łokciach?
O too mi właśnie chodzi.
Ja lubię takie niby nic nie znaczące dodatki a jednak.
A jeśli nadal nie kojarzycie to looknijcie:

                                                         źródło google grafika - łaty na łokciach

Kojarzycie?
Nosicie?
Lubicie?
Ja owszem i polecam,
bajooo


Milka 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Lubię takie bluzeczki;).

Zapraszam też na mojego bloga trendy- colours.blogspot.com

Red rose♥

Unknown pisze...

chodzę na dodatkowy ang i lubię takie bluzki

karolina ♥♥