środa, 12 września 2012

Inspiracja ze sklepowych półek?A może nie?

Hej :-)

Jak leci?
U mnie za oknem leje, a ja miałam mieć tenisa. No cóż pech.
W sql szkoda gadać mam jutro 2 kartkówki i wiersz na pamięć.
Ale nie o tym ma być post.
Byłam wczoraj na małych zakupach i mam kilka inspiracji na kolejne posty.
Namber łan o którym dzisiaj to croppowe wisiorki.
A tak jaśniej to widziałam wczoraj w croppie kilka interesujących wisiorków.
Nie kupiłam żadnego, bo myślę że 24.99 to trochę za dużo jak na jeden metalowy gadżet.
Liczę, że je przecenią.
Lub w najgorszym wypadku poproszę o jeden z nich jako taki dodatek do urodzinowego prezentu.
Postaram się znaleźć oryginalne foty lecz jak mi się nie uda to będą jak najbardziej podobne.
Będzie też trochę nie wisiorków ale też dodatków :)

                                                          mój faworyt zdecydowanie
                                                       serduszko jest mięciutkie w dotyku
                                              źródło e- sklep croppa zakładka akcesoria i dodatki

Jak wrażenia?
Podoba się?
Next post chyba dopiero w piątek ale postaram się jutro.
To już bd mój 40.
Dzięki że wytrwaliście już ze mna tyle czasu.
Bay
<Milka> 




2 komentarze:

Anonimowy pisze...

wytrwaliśmy te nudne 40 lat heh żattuję

Unknown pisze...

He to wszystko na inspiracji Kropy;)

Red rose♥